четверг, 21 декабря 2017 г.

BAGAIMANA MERKOMOSI MELALUI TELEPON UNTUK TELEFON DENGAN TANGAN ANDA?

BAGAIMANA MERKOMOSI MELALUI TELEPON UNTUK TELEFON DENGAN TANGAN ANDA?

Salun komunikasi mudah alih moden bersedia untuk menggembirakan pelawat mereka dengan pelbagai liputan untuk telefon bimbit, yang bertujuan untuk memuaskan apa-apa permintaan dan citarasa. Malangnya, ketika memilih boot, ramai pembeli menghadapi monotonya model yang hampir tidak dapat dibezakan antara satu sama lain. Mengenai komoditi itu, keperibadian luar biasa yang terbiasa menonjol dari orang ramai tidak akan memberi perhatian. Jika anda ingin membawa telefon bimbit # anda dalam kes asal, yang tidak ada orang lain yang mengulangi, anda boleh menjadikannya sendiri #. Hari ini saya ingin menunjukkan kepada anda bagaimana mungkin membuat penutup di telefon dengan bantuan gam panas yang paling biasa. Kami mula mencipta kecantikan dari gam yang paling biasa.

Bahan:

• gam panas telus; • filem makanan; • manik hiasan;   

Cara membuat penutup dengan tangan anda sendiri.


Saya mengambil filem makanan dan bungkus telefon bimbit saya di dalamnya. Filem makanan selesa dan lancar sesuai dengan telefon pintar dan dipatuhi dengan baik.

Letakkan senjata pada kontur, dalam bulatan, letakkan gam gam. Kami membuat bahagian sisi penutup. Untuk ini, saya mengisi semua sisi telefon dengan gam, meninggalkan ruang kosong untuk butang dan penyambung. Kami meletakkan gam di bahagian belakang telefon, membuat grid gam, supaya ia dilekatkan dengan selamat ke tepi sebelah. Kami pergi ke kamera dan lubang pembesar suara, supaya gam tidak mengaburi mereka dan tidak mengganggu kerja mereka.

Kempen mengaplikasi gam mesti disisipkan dengan manik dan rhinestones. Dalam kes ini, sebuah filem dengan manik telah digunakan. Filem ini dipotong kepada saiz penutup belakang telefon dan lapisan terpaku.

Gunting sangat berhati-hati dan perlahan-lahan memotong filem makanan di sekitar skrin. Juga, keluarkan penutup dari telefon, potong lubang untuk kamera dan pembesar bunyi.

Anda juga boleh melukis penutup dengan menggilap kuku, dalam warna yang berwarna-warni, dengan kemas antara manik-manik dan rhinestones.

Penutup penulis anda sudah siap. Anda boleh membawa telefon bimbit anda dalam kes asal, yang tidak ada orang lain yang mengulangi.


BAGAIMANA MERKOMOSI MELALUI TELEPON UNTUK TELEFON DENGAN TANGAN ANDA?

Комментариев нет:

Отправить комментарий